Tiffany & Co wypuszcza pierwszą kolekcję NFT!
Rynek NFT zawrzał, gdy marka jubilerska Tiffany & Co. ogłosiła swoją pierwszą kolekcję „NFTiff”, łącząc się z najdroższym i najpopularniejszym projektem w blockchainie Ethereum – tokenami CryptoPunks.
Zakup NFTiff, które ukażą się w limitowanej ilości 250 sztuk, dostępnych dla wszystkich posiadaczy jednego z 10 tys. oryginalnych CryptoPunks, umożliwi nabywcy wymianę tokenu na unikatowy, stworzony przez rzemieślników wisiorek, przedstawiający posiadaną wirtualną postać.
Cena pojedynczego wisiorka to koszt 30 ETH, czyli prawie 50 000 dolarów, a biżuteria zgodnie z zapowiedzią Tiffany’ego będzie wykonana z 18-karatowego różowego lub żółtego złota i inkrustowana co najmniej 30 kamieniami szlachetnymi. Gotowe wisiorki szczęśliwi posiadacze otrzymają dopiero w 2023 roku, a ich wersję w postacie tokena NFT już w październiku tego roku.
Od momentu ogłoszenia przez jubilerskiego potentata projektu NFTiff sprzedaż CryptoPunks wzrosła o 248%.